•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Self-efficacy as a Function of Assessment Type

Abbas Ali Zarei, Zahra Usefli
Livre broché | Anglais
55,95 €
+ 111 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Assessment is an essential part of any teaching/learning process. Despite the undeniable benefits of assessment, almost always, various degrees of anxiety come with assessment, especially if it is to be done by a superior source, like a teacher. In recent theories of teaching and testing, focus has shifted from teacher assessment to alternative types of assessment, namely peer assessment and self assessment in an attempt to ameliorate the learning conditions. However, these alternative assessments have turned out to have their own problems. This book compares the effect of the above-mentioned assessment types on improving the different components of foreign language learners' self efficacy. The findings reported here may be of potential value to learners, teachers, and evaluation agencies.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
120
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659780752
Date de parution :
11-09-15
Format:
Livre broché
Dimensions :
150 mm x 220 mm
Poids :
177 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.