•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Sinner EBOOK

Sierra Simone
Ebook | Néerlandais | Priest
7,99 € 9,99 €

Description

‘Ik ben Sean Bell en geloof niet in God of een gelukkig einde. Ik geloof in geld, seks en dure whiskey en ik wil het zusje van mijn beste vriend. Ik ben erger dan een slechte man; ik ben een zondaar.’

Ik ben geen degelijk persoon en zo heb ik me ook nooit voorgedaan. Ik geloof niet in goedheid of God of een happy ending als je er niet vooraf voor hebt betaald. Ik heb zelfs mijn eigen heilige drie-eenheid: in de naam van geld, seks en Macallan 18, amen.

Dus wanneer de beeldschone en briljante Zenny Iverson me vraagt haar dingen te leren over seks, wil ik ja zeggen, echt waar. Helaas zijn er ook meerdere redenen waarom ik nee moet zeggen. Redenen die zelfs een slecht persoon als ikzelf niet kan negeren.

1. Ze is het zusje van mijn beste vriend.
2. Ze is te jong voor me. Echt véél te jong.
3. Ze is een non. Of tenminste, binnenkort zal ze een non zijn.

Maar ik wil haar. Zelfs met mijn beste vriend en God in de weg wil ik haar. Ik wil haar dingen leren en haar aanraken en van haar houden, en ik weet dat dat me nog erger maakt dan een slecht persoon.

Het maakt me een zondaar.

De delen in de 'Priest'-serie zijn taboedoorbrekend, ontzettend spicy en los van elkaar te lezen.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789463495370
Date de parution :
27-06-24
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis