Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Vie pratique
  4. Art & Culture
  5. Stefan Serneels Schetsboeken 1 - 6

Stefan Serneels Schetsboeken 1 - 6

Bernard Dewulf
Livre broché | Multilingue
60,00 €
+ 120 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Over de schetsboeken van Stefan Serneels
...
Het is een oude fantasie: dat wij op een dag even álles zouden kunnen vernemen wat zich in de hoofden van de anderen afspeelt. Als in een soort collectieve openbaring.
Alle maskers af.
Enerzijds denk ik, laten we hopen dat die fantasie nooit werkelijkheid wordt; we zouden het niet overleven. Anderzijds, misschien net wel.
Eindelijk zouden al die duistere hoofden eens gelucht zijn. En zouden we vaststellen dat we dit natuurlijk wel wisten, dat wij inderdaad darkrooms zijn.
Ik gebruik het woord darkroom niet zomaar. Ook dat kwam in me op bij het werk van Serneels.
Jaar na jaar, jarenlang, heeft die het dagboek van zijn hoofd bijgehouden. Althans, zo kunnen we het zien.
Vanzelfsprekend zijn deze schetsen, dit dagboek, niet zomaar een verslag van het zichtbare, herkenbare dagelijkse bestaan. Veeleer zie ik een kroniek van het ónzichtbare dagelijkse bestaan.
En ook, en vooral, zie ik hoe het onderscheid tussen die twee, het dagelijks zichtbare en het onzichtbare, dat ik hier nu zo schijnbaar vanzelfsprekend aanbreng, in deze schetsen oplost. En tegelijk verschijnt uiteraard.
...
Bernard Dewulf

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
576
Langue:
Multilingue
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789077207758
Date de parution :
19-09-20
Format:
Livre broché
Dimensions :
230 mm x 300 mm
Poids :
1850 g

Les avis