•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Strategic Management

In Small and Medium Enterprises

Farhad Analoui, Azdhar Karami, Azhdar Karami
Livre broché | Anglais
118,45 €
+ 236 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This introductory survey text is written to give students on executive or general MBA courses an overview of the role of accounting and finance in business, and is also suitable for undergraduates of business and management studies. The approch taken emphasises the conceptual underpinnings of the subject, and views it from the point of view of managers' need for information. Not least the book emphasises the increasing importance of general managers understanding the role played by their accounting and financial management colleagues. The book gives an appreciation of the three traditional subject divisions of financial accounting, management accounting and finance. The book is broad in scope and encompasses public sector as well as private sector organizations.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
320
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781861529626
Date de parution :
13-03-03
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
190 mm x 242 mm
Poids :
616 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.