•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Strategy in Turbulent Times

How to Design a Strategy That Is Robust and Future-Proof

Kurt Verweire
Livre broché | Anglais
34,99 €
Format
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

- Offers a new framework on strategizing in turbulent times

- Many examples of national and international firms how to deal with turbulence

- A set of toolkits that helps managers assess whether the organization is ready to deal with turbulence

- Rigor and relevance - academically sound but also practically relevant

Companies face increasingly turbulent times. To what extent are the traditional strategy models still relevant to deal with this new environment? This new book presents how to analyze turbulent environments, how to build new strategies, and how to implement them. Through many case studies managers of large and smaller companies can learn how to successfully react to fundamental change. It covers these topics: 1. What is turbulence: disruption vs. disturbance. 2. Corporate foresight/sensing turbulence (incl. scenario analysis) 3. Choosing the right turbulence strategy 4. Implementing turbulence strategies

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
260
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9789401490399
Date de parution :
12-03-24
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
168 mm x 238 mm
Poids :
544 g

Les avis