•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Teacher Concerns about Service-Learning

A Case Study

Michael Kern
Livre broché | Anglais
48,45 €
+ 96 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Service-Learning is a rapidly growing teaching innovation. Despite the proliferation of service-learning research, little has focused on the teacher, particularly the personal dimension involved in implementing such an innovation. The purpose of this study was to explore teachers' concerns regarding service-learning using the seven developmental Stages of Concern from the Concerns Based Adoption Model as a framework. Eleven teachers are profiled using the Stages of Concern Questionnaire (SoCQ) and interview analysis. Service-learning advocates, K-12 educators, and school administrators should find the Stages of Concern a useful model for examining, predicting, and addressing the concerns of teachers engaged in service-learning.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
76
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783639147926
Date de parution :
21-05-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
122 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.