•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Teaching Mathematics in the Visible Learning Classroom, High School

John T Almarode, Douglas Fisher, Joseph Assof, John Hattie, Nancy Frey
Livre broché | Anglais | Corwin Mathematics
56,45 €
+ 112 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Select the right task, at the right time, for the right phase of learning

How do you generate that lightbulb "aha" moment of understanding for your students? This book helps to answer that question by showing Visible Learning strategies in action in high-impact mathematics classrooms. Walk in the shoes of teachers as they engage in the countless micro-decisions required to balance strategies, tasks, and assessments, demonstrating that it's not only what works, but when. A decision-making matrix and grade-leveled examples help you leverage the most effective teaching practices at the most effective time to meet the surface, deep, and transfer learning needs of every student.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
272
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781544333144
Date de parution :
24-09-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
188 mm x 229 mm
Poids :
557 g

Les avis