•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences humaines & sociales
  5. Sociologie
  6. The Content of Science: A Constructive Approach to Its Teaching and Learning

The Content of Science: A Constructive Approach to Its Teaching and Learning

Peter Fensham, Richard F Gunstone, Richard T White
Livre broché | Anglais
58,45 €
+ 116 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A group of science educators with experience of being involoved in curriculum development, and in conducting extensive research on many aspects of teaching and learning science, have combined their findings in this volume.; Each author has conducted research into his or her own area of science education and presents the implications of this research for a specific area of science teaching. The experiences of members of the Monash Children's Science Group; specifically three primary teachers and one biology teacher, have also been included so as to present the voices of teachers for whom writing a personal account of their teaching is often an unappealing task.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
290
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138991729
Date de parution :
27-07-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 233 mm
Poids :
452 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.