Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Power Paradox EBOOK

How We Gain and Lose Influence

Dacher Keltner
Ebook | Anglais
9,49 €
+ 9 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

A revolutionary rethinking of everything we know about power

It shapes every interaction we have, whether we're trying to get a two-year-old to eat green vegetables or ask for a promotion at work. But how do we really gain power? And what does it do to us?

As renowned psychologist Dacher Keltner reveals, the new science of power shows that our Machiavellian view of status is wrong. Influence comes not to those who are ruthless, but to those with socially intelligence and empathy. Yet, ironically, the seductions of success lead us to lose those very qualities that made us powerful in the first place. Keltner draws on fascinating case studies to illuminate this 'power paradox', revealing how it shapes not just companies and elections but everyday relationships. As his myth-busting research shows, power - and powerlessness - distorts our behaviour, affecting whether or not we will have an affair, break the law, drive recklessly or find our purpose in life.

In twenty original 'power principles', Keltner shows how we can retain power by maintaining a focus on others. By redefining power as the ability to do good, The Power Paradox turns everything we know about influence, status and inequality upside down.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
208
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781846146961
Date de parution :
16-05-16
Format:
Ebook
Protection digitale:
Adobe DRM
Format numérique:
ePub

Les avis