•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Rising Percentage of ELLs in Special Education

A Qualitative Study Investigating Schools with a High and Low percent growth of English Language Learners with IEPs

Nicole Fernandez, Albert Inserra, Richard Walter
Livre broché | Anglais
77,95 €
+ 155 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

There is a rising concern among researchers regarding the percentage of English Language Learners classified with Individual Education Plans. This study qualitatively investigated schools with high and low percent growth of English language learners in Special Education. It was found that ELLs who receive instruction in English are three times as likely to be classified in Special Education. This study investigated how brain-based research, teacher self-efficacy and teacher knowledge of how ELLs acquire English influence the rising the number ELLs in schools today.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
240
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659206061
Date de parution :
10-11-12
Format:
Livre broché
Dimensions :
150 mm x 220 mm
Poids :
358 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.