•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Theory and Practice for Literacy in the Prison Classroom

An Inquiry Approach for Students and Educators

Gregory Bruno
87,45 €
+ 174 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

As political tides shift and funding for college-in-prison programming ebbs and flows, educators who work in these contexts are often left with few resources for questioning their practice and their field. To that end, this book aims to encourage dialogue, to ask educators to interrogate their values, beliefs, and practices with and about college-in-prison programming and the students those programs serve. By consulting the works of Paulo Freire and Ernst Bloch, this text seeks to present a methodology for best designing and implementing a meaningful literacy pedagogy for incarcerated students at the nexus of social, political, and educational contexts.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
176
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 1

Caractéristiques

EAN:
9789004530676
Date de parution :
15-09-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 235 mm
Poids :
307 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.