•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

This Is Service Design Doing

Applying Service Design Thinking in the Real World

Marc Stickdorn, Markus Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider
Livre broché | Anglais
55,95 €
+ 111 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You'll learn specific facilitation guidelines on how to run workshops, perform all of the main service design methods, implement concepts in reality, and embed service design successfully in an organization.

Great customer experience needs a common language across disciplines to break down silos within an organization. This book provides a consistent model for accomplishing this and offers hands-on descriptions of every single step, tool, and method used. You'll be able to focus on your customers and iteratively improve their experience.

Move from theory to practice and build sustainable business success.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
567
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781491927182
Date de parution :
06-02-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
231 mm x 185 mm
Poids :
929 g

Les avis