Dit is het tweede deel uit een trilogie.
Nora en Levi hebben hun weg naar elkaar gevonden. Ze genieten van hun prille relatie en blijven hun kinks verder uitbreiden. Alles loopt goed, ze zijn gelukkig. Tot iemand uit het verleden een schaduw op hun geluk werpt en Levi voor een hartverscheurende keuze staat. Als hij Nora wil beschermen, moet hij haar verlaten, wetende dat het haar hart zal breken.
Kan Nora het aan om verder te gaan zonder Levi en zal ze nog steeds deel uitmaken van de BDSM-wereld? Hoe gaat Levi om met de gedwongen breuk?
In dit tweede deel zie je een andere kant van beide personages. Nora evolueert steeds verder tot een sterke vrouw, nog steeds zoekende naar haar identiteit in de BDSM wereld. Haar liefde voor Levi blijft sluimeren aan het oppervlak. Hem vergeten kan ze niet, ondanks de pijn die hij haar aangedaan heeft.
Levi daarentegen is vastbesloten zijn weg terug te vinden naar Nora. Zullen de tortelduifjes een tweede kans krijgen?
Flaptekst:
Levi
Als ik haar wil beschermen, moet ik haar verlaten.
Er is geen andere mogelijkheid.
Het zal haar hart breken en ze zal me haten.
Maar ik doe het enkel uit liefde voor haar.
Ik zal alles doen wat nodig is om haar te beschermen.
Nora
Ik had mezelf voorgenomen nooit afhankelijk te worden van een man, maar faalde.
Nu lijkt een leven zonder hem onmogelijk.
Ik heb hem nodig. Zijn liefde, dominantie, geborgenheid. Alles aan hem.
Het enige wat ik kan doen is een manier vinden om verder te gaan zonder hem.
Maar hem vergeten, dat kan ik niet.
Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.