Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Although many agree that all teaching rests on a theory of knowledge, there has been no in-depth exploration of the implications of the philosophy of ...Savoir plus
The concept of understanding in mathematics with regard to mathematics education is considered in this volume. The main problem for mathematics teache...Savoir plus
How and why is mathematics taught? This book seeks to improve on our current answers. The contributors provide various perspectives in this richly cro...Savoir plus
The author argues that the reason why children still 'fail' at maths at school - despite the shift to 'easier' and more 'approachable' maths teaching ...Savoir plus
How and why is mathematics taught? This book seeks to improve on our current answers. The contributors provide various perspectives in this richly cro...Savoir plus
Based on research, this text tackles issues and truisms, such as 'women are irrational, illogical and too close to their emotions to be any good at ma...Savoir plus
Although many agree that all teaching rests on a theory of knowledge, there has been no in-depth exploration of the implications of the philosophy of ...Savoir plus
The author addresses a number of questions that are central to research on reform in mathematics education today. It charts the author's own developin...Savoir plus
Contains articles on the philosophy of mathematics education and related areas, together with papers from the International Congress of Mathematics Ed...Savoir plus
Rethinking the Mathematics Curriculum explores maths curricula around the world, and the differences in expectation, culture and politics that form th...Savoir plus
Provides perspectives on the learning of mathematics and epistemology. The book explores constructivist and social theories of learning, and discusses...Savoir plus
First Published in 1995. In the past decade or two, the most important theoretical perspective to emerge in mathematics education has been that of con...Savoir plus
Provides perspectives on the learning of mathematics and epistemology. The book explores constructivist and social theories of learning, and discusses...Savoir plus
Based on research, this text tackles issues and truisms, such as 'women are irrational, illogical and too close to their emotions to be any good at ma...Savoir plus
The author argues that the reason why children still 'fail' at maths at school - despite the shift to 'easier' and more 'approachable' maths teaching ...Savoir plus