Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Kees van Kooten

Produits de Kees van Kooten

Produits de Kees van Kooten

Tous les produits de Kees van Kooten

18 résultats

Trier par
Filter
  • Hartstochtjes

    Kees van Kooten

    • Livre broché | Néerlandais
    • In Hartstochtjes laat Kees van Kooten zien hoe schilderijen, boeken, muziek, cartoons en vele historische gebeurtenissen onlosmakelijk verbonden zijn ... Savoir plus
    24,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    24,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • l'Ecrivain

    Kees van Kooten

    • Ebook | Néerlandais
    • 'Ik wou dat ik eens twee weken achter elkaar ongestoord kon schrijven! riep ik op 9 augustus vanonderuit de aanrechtruimte in ons nieuwe keukengebeure... Savoir plus
    2,99 €
    Disponible immédiatement
    2,99 €
    Disponible immédiatement
  • Episodes

    Kees van Kooten

    • Ebook | Néerlandais
    • Vanaf zijn eerste Treitertrends (1969) heeft Kees van Kooten voornamelijk geschreven over alle lachwekkende ontwikkelingen binnen onze Nederlandse sam... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Hilaria

    Kees van Kooten

    • Livre broché | Néerlandais
    • Een bijzonder prentenboek, waarin Kees van Kooten de verloedering van het Nederlands, de steeds warriger bewegwijzering binnen ons dagelijks leven, he... Savoir plus
    18,90 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    18,90 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Koot graaft zich autobio

    Kees van Kooten

    • Ebook | Néerlandais
    • In veertien korte stukjes af en toe gelardeerd met tekeningetjes van eigen hand schetst Kees van Kooten een aantal herinneringen, gebeurtenissen en ge... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Koot graaft zich autobio

    Kees van Kooten

    • Livre broché | Néerlandais
    • In veertien korte stukjes schetst Kees van Kooten een aantal herinneringen, gebeurtenissen en gevoelens uit zijn verleden, ingebouwd in zijn heden en ... Savoir plus
    9,50 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    9,50 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Tijdloos ouderwets

    Kees van Kooten

    • Ebook | Néerlandais
    • Na het succes van de bundel Tijdelijk nieuw , waarin de schrijver zijn ergernissen ten aanzien van de vluchtige trends van tegenwoordig formuleerde, v... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Alle treitertrends

    Kees van Kooten

    • Ebook | Néerlandais
    • Jarenlang hekelde Van Kooten in zijn columns voor de Haagse Post moderne tijdsverschijnselen en modieus taalgebruik. In venijnige mono- en dialoogjes ... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Aanelkaar

    Remco Campert, Kees van Kooten

    • Ebook | Néerlandais
    • 'Ik wil je voorstellen om samen een boek te schrijven,' schrijft Remco Campert eind 2017 aan Kees van Kooten. 'We zijn vrij om te schrijven wat we wil... Savoir plus
    9,99 €
    Disponible immédiatement
    9,99 €
    Disponible immédiatement
  • Veertig

    Kees van Kooten

    • Ebook | Néerlandais
    • De schrijver van het verhaal krijgt voor zijn veertigste verjaardag een cadeau van zijn vrouw: hij mag twee weken in zijn eentje naar Frankrijk om rus... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Tijdelijk nieuw

    Kees van Kooten

    • Ebook | Néerlandais
    • ZIEN TE BEKIJKEN staren laat je ogen haken aan vastgevroren dobbers. staren is verzaken, de tussenruimte overslaan en kijkend in het krijt staan. star... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Zwemmen met droog haar

    Kees van Kooten

    • Ebook | Néerlandais
    • Wie het in Nederland goed heeft, kan het pijnlijk verkeerd hebben wanneer hij elders goed wil doen; zonder dat hij weet wat hij eigenlijk fout deed. Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • De tachtigjarige vrede

    Kees van Kooten

    • Ebook | Néerlandais
    • Nog niet zo lang geleden zei Kees van Kooten in een interview: ‘Een biografie is niet meer nodig, ik heb alles zelf verteld. Ik ga de rest van mijn le... Savoir plus
    7,99 € 11,99 €
    Disponible immédiatement
    7,99 € 11,99 €
    Disponible immédiatement
  • Zeven sloten

    Kees van Kooten

    • Ebook | Néerlandais
    • Zes - schijnbaar - autobiografische verhalen en een drietal gedichten. Superieur verteld en onbedaarlijk geestig. Zeven sloten is een typische Van Koo... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Annie

    Kees van Kooten

    • Livre relié | Néerlandais
    • oud Ze richt zich op blauw overwaasde ogen kijken me aan. Ogen die niet veel meer zien maar naar ik vrees gedachten kunnen lezen. Mijn gedachten waaro... Savoir plus
    12,90 €
    Date de disponibilité inconnue
    12,90 €
    Date de disponibilité inconnue
18 sur 18 résultat(s) affiché(s)