•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Marja Pruis

Livres écrits par Marja Pruis

Livres écrits par Marja Pruis

Tous les livres de Marja Pruis

29 résultats

Trier par
Filter
  • Kus me, straf me

    Marja Pruis

    • Ebook | Néerlandais
    • De leeservaringen van een literaire smaakmaker Wat maakt het ene boek zo tergend middelmatig en het andere zo onvergetelijk goed? Wat maakt literatuur... Savoir plus
    7,99 € 9,49 €
    Disponible immédiatement
    7,99 € 9,49 €
    Disponible immédiatement
  • 11 onder 35

    Marja Pruis

    • Ebook | Néerlandais
    • Elke tien jaar publiceert het Engelse literaire tijdschrift Granta een nieuwe editie van hun keuze van de twintig beste jonge schrijvers onder de veer... Savoir plus
    12,99 €
    Disponible immédiatement
    12,99 €
    Disponible immédiatement
  • Huiswerk

    Marja Pruis

    • Livre broché | Néerlandais
    • Clara Feij is in het mooiste huis van Amsterdam komen wonen, vindt ze zelf. Schoonmaken laat ze over aan een stoet van werksters, gevlucht uit eigen l... Savoir plus
    23,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    23,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Oplossingen

    Marja Pruis

    • Ebook | Néerlandais
    • ‘Je bent een volwassen vrouw.’ Marja Pruis zegt het drie keer per dag tegen zichzelf. Je zou denken dat het leven overzichtelijker wordt, met de jaren... Savoir plus
    9,99 € 11,99 €
    Disponible immédiatement
    9,99 € 11,99 €
    Disponible immédiatement
  • De grote vertraging

    Marije Ligthart, Paul Verhaeghe, Daan Heerma van Voss, Thijs Lijster, Floor Milikowski, Marja Pruis, Chris Keulemans, Alicja Gescinska, Haroon Sheikh

    • Livre broché | Néerlandais
    • In de lange lockdownmaanden zijn we meer gaan wandelen dan ooit. Op zoek naar manieren om onze huizen te ontvluchten namen we de parken over, en overs... Savoir plus
    18,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    18,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Genoeg nu over mij

    Marja Pruis

    • Ebook | Néerlandais
    • In een wereld die zich iedere dag wéér schreeuwender aandient, kun je je afvragen hoe een mens zich ooit kan verzoenen met het feit dat hij bestaat, e... Savoir plus
    9,99 € 11,99 €
    Disponible immédiatement
    9,99 € 11,99 €
    Disponible immédiatement
  • Boos Meisje

    Marja Pruis

    • Ebook | Néerlandais
    • ‘Ik was nog vergeten om het over Boos Meisje te hebben. Boos Meisje laat zich niet paaien. Boos Meisje doet iets met haar wenkbrauwen dat nog niemand ... Savoir plus
    12,99 €
    Disponible immédiatement
    12,99 €
    Disponible immédiatement
  • Omdat je het waard bent

    Marja Pruis

    • Ebook | Néerlandais
    • Als het de mens vandaag de dag op Twitter en andere sociale media zoveel gemakkelijker wordt gemaakt een glorieuze versie van zichzelf te presenteren,... Savoir plus
    8,99 €
    Disponible immédiatement
    8,99 €
    Disponible immédiatement
  • Het voorval

    Annie Ernaux, Marja Pruis

    • Livre broché | Néerlandais
    • In de herfst van 1963 gaat Annie Ernaux als studente naar bed met een jongen die ze die zomer had leren kennen. De relatie is geen lang leven beschore... Savoir plus
    15,00 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    15,00 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Orlando

    Virginia Woolf, Marja Pruis

    • Livre relié | Néerlandais | Orlando Klassiekers
    • 'Te lang voor een grap, te frivool voor een serieus boek,' zo omschreef Virgina Woolf zelf haar inmiddels klassiek geworden roman Orlando. In deze spe... Savoir plus
    24,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    24,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Atoomgeheimen

    Marja Pruis

    • Ebook | Néerlandais
    • Het leven van succesvol lingerieontwerpster Carice van Luijn komt tijdens de vakantie met haar gezin in de Cariben onder grote druk te staan. Wanneer ... Savoir plus
    7,49 €
    Disponible immédiatement
    7,49 €
    Disponible immédiatement
  • Huiswerk

    Marja Pruis

    • Ebook | Néerlandais
    • Clara Feij is in het mooiste huis van Amsterdam komen wonen, vindt ze zelf. Schoonmaken laat ze over aan een stoet van werksters, gevlucht uit eigen l... Savoir plus
    14,99 €
    Disponible immédiatement
    14,99 €
    Disponible immédiatement
  • De vertrouweling

    Marja Pruis

    • Ebook | Néerlandais
    • Het is maar goed dat je niet altijd alles van elkaar weet. Niet alles of in feite gewoon helemaal niets? Saskia vraagt het zich af tijdens een bezoek ... Savoir plus
    7,49 €
    Disponible immédiatement
    7,49 €
    Disponible immédiatement
  • Bloem

    Marja Pruis

    • Ebook | Néerlandais
    • Waarom zou je het ergste willen weten van een geliefde? Om haar uit de droom te helpen. Bloem is een poging tot bezwering, en een liefdesverklaring. I... Savoir plus
    4,49 €
    Disponible immédiatement
    4,49 €
    Disponible immédiatement
  • De nieuwe feministische leeslijst

    Marja Pruis

    • Ebook | Néerlandais
    • Verplichte leeskost voor een nieuwe generatie feministische lezers Je kunt een leven lang over feminisme nadenken, feminist zijn, maar toch telkens op... Savoir plus
    12,99 €
    Disponible immédiatement
    12,99 €
    Disponible immédiatement
  • Zachte riten

    Marja Pruis

    • Ebook | Néerlandais
    • ‘Lucas zwemt voor me uit, met zijn korte krachtige slag. Hij zweeft op een vaste afstand in mijn geheugen, waarom kan ik hem niet inhalen, terwijl ik ... Savoir plus
    7,99 €
    Disponible immédiatement
    7,99 €
    Disponible immédiatement
  • Boos meisje

    Marja Pruis

    • Livre broché | Néerlandais
    • ‘Ik was nog vergeten om het over Boos Meisje te hebben. Boos meisje laat zich niet paaien. Boos meisje lacht niet om Friends . Boos Meisje doet iets m... Savoir plus
    24,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    24,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Als je weg bent

    Marja Pruis

    • Ebook | Néerlandais
    • De Vlaamse schrijfster en filosofe Patricia de Martelaere overleed in 2009 op 51-jarige leeftijd, als een van de belangrijkste schrijvers in het Neder... Savoir plus
    11,99 €
    Disponible immédiatement
    11,99 €
    Disponible immédiatement
  • Waar was ik, o ja

    Thomas Heerma van Voss, Rob van Essen, Clarice Lispector, Simone Atangana Bekono, Jan Postma, Annelies Verbeke, Kiki Coumans, Arie Storm, Kees 't Hart, Laura Broekhuysen, Auke Hulst, Marja Pruis, Jan van Aken, Lize Spit, Hans Maarten Van den Brink

    • Livre broché | Néerlandais | De Revisor
    • Al decennia is de reeks Privé-domein een begrip. steeds weer draait het om die ene vraag: wat ziet een schrijver? Deze Revisor -special staat geheel i... Savoir plus
    12,50 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    12,50 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Genoeg nu over mij

    Marja Pruis

    • Livre broché | Néerlandais
    • In een wereld die zich iedere dag wéér schreeuwender aandient, kun je je afvragen hoe een mens zich ooit kan verzoenen met het feit dat hij bestaat, e... Savoir plus
    26,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    26,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
24 sur 29 résultat(s) affiché(s)