Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Paul Verrept

Livres écrits par Paul Verrept

Livres écrits par Paul Verrept

Tous les livres de Paul Verrept

27 résultats

Trier par
Filter
  • Meneer Grijs

    Paul Verrept

    • Livre relié | Néerlandais
    • Een poëtisch prentenboek over een onbeantwoorde liefde en de zoektocht naar een plek waar je thuishoort (5+). In de klas spelen de kinderen. Meneer Gr... Savoir plus
    17,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    17,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Brandingen

    Paul Verrept

    • Livre broché | Néerlandais
    • Een vrouw en een man leven in een huis op een duin met zicht op de zee. Hun leven lijkt perfect harmonieus tot de ochtend waarop er lichamen aanspoele... Savoir plus
    16,50 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    16,50 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Ik mis je

    Paul Verrept

    • Livre broché | Néerlandais
    • Toen Anja verhuisde, voelde ik me raar. Ze was mijn beste vriendje. 'Ik denk dat je haar mist', zei mama. Wat is dat, missen, vroeg ik me af. Ik dacht... Savoir plus
    6,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    6,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Le banc au milieu du monde

    Paul Verrept

    • Livre broché | Français
    • Le banc au milieu du monde Chaque jour, un homme s'assoit sur le banc du parc. Son père est mort, puis sa mère. Pour combler l'absence, il observe la ... Savoir plus
    12,00 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    12,00 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Rodica en Dodica

    Paul van Ostaijen

    • Livre broché | Néerlandais
    • Vier klassieke gedichten van Paul van Ostaijen, met bij elk zinnetje een plaatje: het bekende Marc groet 's morgens de dingen, de slaapliedjes Berceus... Savoir plus
    9,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    9,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Het gras lacht groen

    Daniel Billiet, Johanna Kruit, Anke Senden, Wim Hofman, Karla Stoefs, Anne Provoost, Pim Lammers, Gil Vander Heyden, Goedele Horemans, Greta Vandeborne, Joke van Leeuwen, Evangeline Agape, Geert Buelens, Maud Vanhauwaert, Gaea Schoeters, Erik Van Os, Paul Verrept, Riet Wille, Jens Meijen, Yelena Schmitz

    • Livre relié | Néerlandais
    • » Een hoopgevende blik op het klimaat voor jongeren en volwassenen » Bundelt gloednieuwe kortverhalen en gedichten van o.a. Joke van Leeuwen, Jens Mei... Savoir plus
    24,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    24,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Het paard

    Elvis Peeters

    • Livre broché | Néerlandais
    • Een paard zoekt een plek om te overnachten en komt op de kamer van Ali terecht. Daarbij sneuvelt een ruit. Dat los ik morgen wel op, zegt het paard. G... Savoir plus
    7,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    7,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Porselein

    Paul Verrept

    • Livre relié | Néerlandais
    • Een intrigerend verhaal over een moeder die haar zoon gevangen houdt, uit angst om hem te verliezen. Porselein was 9 jaar toen hij de veertien treden ... Savoir plus
    16,50 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    16,50 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Mijn lichaam van u

    Paul Verrept

    • Livre | Néerlandais
    • Paul Verrept schreef met mijn lichaam van u een ijle litanie van verlangen en schaarste. Katleen Vinck bewerkte beelden van hemellichamen. Savoir plus
    10,00 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    10,00 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Het jaagpad

    Paul Verrept

    19,50 €
    Pré-commander, disponible à partir du 06-06-2024
    19,50 €
    Pré-commander, disponible à partir du 06-06-2024
  • Raz de marée suivi de Marée basse

    Paul Verrept

    • Ebook | Français
    • Dans une maison sur la plage habitent une femme et un homme. Leur vie semble parfaitement harmonieuse jusqu'au matin où des corps échouent sur le riva... Savoir plus
    9,99 €
    Disponible immédiatement
    9,99 €
    Disponible immédiatement
  • Lieve vriendin

    Paul Verrept

    • Livre relié | Néerlandais
    • » Dit verhaal in briefvorm toont de impact van zuinig verwoorde verwijten. » Over de gevoelens die gepaard gaan met een intense vriendschap, over extr... Savoir plus
    19,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    19,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • De torens van Beiroet

    Paul Verrept

    • Livre | Néerlandais
    • Sprookjesachtige coming-of-age-novelle. Over een sterke jonge vrouw in een veranderende wereld. Vanaf 11 jaar. Krachtige illustraties door de auteur d... Savoir plus
    19,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    19,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • De kleine soldaat

    Paul Verrept

    • Livre broché | Néerlandais
    • Op een dag was het oorlog. We vochten. Soms bleef het een hele tijd stil. Dan weer leek het of de wereld ontplofte. Veel soldaten waren dood. Ik leefd... Savoir plus
    6,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    6,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Twee vrienden

    Paul Verrept

    • Livre broché | Néerlandais
    • In "Twee vrienden" komt meneer A onverwacht op bezoek bij meneer B. Ze kennen elkaar niet. Maar ze zijn blij dat ze elkaar eindelijk gevonden hebben. ... Savoir plus
    11,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    11,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • God

    Paul Verrept

    • Livre broché | Néerlandais
    • Op een dag gaf opa mij een verrekijker. Ik klom op een stoel en zei: ik zal eens kijken of ik God zie. 'Het is een prachtig verhaal over Gods groothei... Savoir plus
    6,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    6,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Het laatste station van de wereld

    Paul Verrept

    • Livre relié | Néerlandais
    • Emile Van Doren (1865-1949) was een landschapsschilder, zijn leven lang. Hij schilderde aan de Belgische kust, in Brugge en in Zeeland, in de groene r... Savoir plus
    17,95 €
    Livraison 3 à 4 semaines
    17,95 €
    Livraison 3 à 4 semaines
  • De Wereld

    Paul Verrept

    • Livre relié | Néerlandais
    • Boeiend vervolgverhaal op De bank. De hoofdfiguur uit De bank stapt de wereld in. Theatervoorstelling i.s.m. Theater Stap. Een rijk boek over het leve... Savoir plus
    18,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    18,95 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Brandingen

    Paul Verrept

    • Ebook | Néerlandais
    • Een vrouw en een man leven in een huis op een duin met zicht op de zee. Hun leven lijkt perfect harmonieus tot de ochtend waarop er lichamen aanspoele... Savoir plus
    9,99 €
    Disponible immédiatement
    9,99 €
    Disponible immédiatement
  • Raz de marée

    Paul Verrept

    • Livre broché | Français
    • Au singulier Couple isolé et reclus dans le silence et l'amour, un homme et une femme se sont construit un univers paisible jusqu'au jour où ils aperç... Savoir plus
    13,50 €
    Livraison 1 à 4 semaines
    13,50 €
    Livraison 1 à 4 semaines
  • Het verloren voorwerp

    Paul Verrept

    • Livre relié | Néerlandais
    • Het Verloren Voorwerp is het verhaal van Madam en Meneer. Ze gaan op zoek naar wat ze kwijt zijn. In het donker klampen ze zich aan mekaar vast tot oo... Savoir plus
    10,00 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    10,00 €
    Livraison 1 à 2 semaines
24 sur 27 résultat(s) affiché(s)