•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

A Handbook for the Study of Human Communication

Methods and Instruments for Observing, Measuring, and Assessing Communication Process

Charles H Tardy
Livre relié | Anglais | Communication and Information Science
161,45 €
+ 322 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book describes the available options, and the rationale for selecting among them, for observing, measureing or assessing process of communication. This approach contrasts radically to the one taken in many preceding volumes which explain the applicability of general types of quantitative research, for example, content analysis, laboratory experiments, and statistical analysis, to the study of communication. This approach focuses on the methodological problems and solutions unique to the study of communication. It provides the readers with an outline of the problems and/or alternatives that face the researcher.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
424
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780893914240
Date de parution :
01-01-88
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
766 g

Les avis