Seksuele spanning, gevaarlijke vampiers met een attitude, en een vrouwelijke jager die de sleutel tot hun ondergang in handen heeft. Ze weten dat haar bestaan een bedreiging vormt. Alles zou zoveel eenvoudiger zijn… als ze niet van hen hield.
Overdag ben ik SEH-verpleegkundige. 's Nachts jaag ik op seriemoordenaars die de politie niet te pakken krijgt… tot een van mijn jachten fout gaat en mijn enige redding een knappe vreemdeling blijkt te zijn—met hoektanden.
Maar mijn redder blijkt meer plannen te hebben dan alleen mijn leven sparen. Volgens hem hoor ik bij hém. En ik heb weinig te zeggen in de zaak.
Blijkt dat mijn prooi ook een vampier was. En vampiers vermoorden hun eigen soort niet. Zeker niet voor een mens. Oeps. Het is slechts een kwestie van tijd voor zijn clan ons op het spoor is.
Mijn nieuwe metgezel deelt zijn onderkomen met drie andere vampiers—allemaal even gevaarlijk, even verleidelijk. Niet alle vier willen me in leven houden. En dan is er nog dat kleine detail dat hun krachten lijken te falen in mijn nabijheid. Wat ze zenuwachtig maakt. Wat mij macht geeft.
Maar als we dit willen overleven, hebben we elkaar nodig. Allemaal.
Wat alpha-vampiers willen, krijgen ze.
En wat ze willen… ben ik.
Waarom kiezen voor één?
Geboren uit Duisternis is een vurige reverse harem paranormale romancereeks, met één keiharde vrouwelijke jager, haar vier lotsbestemde vampierpartners, en zinderende MFMMM-scènes. Perfect voor fans van Laurell K. Hamilton, J.R. Ward en Caroline Peckham & Susanne Valenti.
Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.