Als tiener zag ik hoe mijn moeder stierf. Ik had nooit gedacht dat haar moordenaars terug zouden komen… met hoektanden.
Mijn hive en ik — vier vampiers die net zo heet zijn als ze dodelijk zijn — beginnen eindelijk onze draai te vinden. Maar natuurlijk moet elk geluk getest worden.
Dus ik ben niet eens zo verbaasd als blijkt dat ik midden in een eeuwenoude vampierprofetie ben beland. Sommige bloedzuigers geloven dat ik het einde van hun hele soort kan betekenen, dankzij het jagersbloed dat door mijn aderen stroomt—bloed waarvan ik tot voor kort niet eens wist dat ik het had.
Oh, en blijkbaar is het zwaard van mijn moeder het enige wapen dat vampiervlees écht kan doorklieven.
Geen druk hoor.
Nu moet ik een vampiersekte ervan overtuigen dat ik géén bedreiging ben, terwijl ik de vier mannen bescherm op wie ik ben gaan vertrouwen… en waar ik misschien wel van houd.
Mijn bloed is vergif.
Mijn band met de hive is verslavend.
Wat moet een jager dan doen?
Geboren uit Duisternis is een stomende reverse harem paranormale romancereeks vol actie, passie en scherpe tanden. Eén vrouwelijke jager. Vier lotsbestemde vampierpartners. En MFMMM-scènes die het bloed sneller laten stromen. Waarom kiezen voor één?
Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.