•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Beloved EBOOK

Geboren uit Duisternis, #3

R. B. Fields
Ebook | Néerlandais | Geboren uit Duisternis
4,99 €
+ 4 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Ik ben hun liefde, hun leven: Inamorata. Maar dat betekent niet dat de rest van het vampiervolk mij ooit als één van hen zal aanvaarden. Liever zien ze me bloeden.

Deze profetie begint me serieus de keel uit te hangen.

Mijn moeder is ervoor vermoord. Mijn hive—vier adembenemende vampiers—heeft de dood meerdere keren bedrogen om me te beschermen. En ik? Ik probeer gewoon te overleven, terwijl ik jongleer met:

een sadistische sekte die me uit de weg wil ruimen (geleid door de ex-vrouw van mijn geliefde, natuurlijk), een oud boek dat voorspelt dat ik alle vampiers in één klap kan vernietigen, én vier onsterfelijke partners die aan mij gebonden zijn met een band zo intens dat het voelt als een verslaving.

Maar nu de tijd dringt en onze vijanden dichterbij komen, lijken zelfs onze krachten niet genoeg. We hebben hulp nodig. Iemand met unieke vaardigheden.
Wat betekent dat ik hem moet binnenhalen in onze hive. Hem binden. Bezitten. Zoals ik dat met de anderen heb gedaan.

Eén ding weet ik zeker:
Als je iets goed gedaan wilt krijgen, stuur dan een jager.

Geboren uit Duisternis is een vurige reverse harem paranormale romancereeks met een nietsontziende jager-heks, haar vijf lotsbestemde alpha-vampierpartners, en verleidelijke MFMMMM-scènes. Waarom kiezen voor één?

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9798231197576
Date de parution :
09-06-25
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.