Lot. Bloed. Zwaarden. Maar er kan er maar één als overwinnaar uitkomen.
Wat gebeurt er als je een jager-heks mixt met een halfvampier?
Met mij. En ik ben net zo verbaasd als jij.
Blijkt dat de profetie klopt—ik ben de sleutel tot het vernietigen van het vampiervolk, althans als je dat oude boek gelooft. Maar het laatste deel zegt dat we allemaal dood zijn als we samen blijven.
En dat accepteer ik niet.
De enige manier om er voorgoed een einde aan te maken, is mijn vader vinden—de vampier die mijn moeder hielp me als kind te vervloeken. Die mij veranderde in de jager-heks-vampier-hybride die vampiers als geheel kan verslaan.
Maar mijn vader vinden is makkelijker gezegd dan gedaan. Het lijkt erop dat hij een expert is in duistere magie én in het verborgen blijven. Niet zo vreemd dus.
En dan zit iedereen op de vampierplaneet achter ons aan.
Ontsnappen aan het lot kan ik niet, maar liefde is sterker dan bloed. En ik ben een jager—ik laat de vampiers van wie ik houd niet vallen zonder strijd.
Geboren uit Duisternis is een stomende reverse harem paranormale romancereeks met één vrouwelijke jager, vijf lotsbestemde vampierpartners en verleidelijke MFMMMM-scènes. Waarom kiezen voor één?
Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.