•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Big Idea Patterns of the Advertising Creative Process

Big Idea Patterns of the Advertising Creative Process

Cabe Lindsay
Livre broché | Anglais
48,45 €
+ 96 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This brainstorming toolkit is a guide for ideation (idea formulation), enabling readers to generate valuable marketing campaigns that are on-target and original. With this book, self-sufficient marketers can support themselves in launching big ideas, instead of relying on ad agencies to do their thinking for them. Herein, marketers will find a collection of the world's most advanced techniques, resources, and activities that stimulate movement of the conscious and subconscious mind. For example, a formal, 7-step formal brainstorming technique invites confident movement through the fog of a campaign by improvising, collaborating, and refining ideas. Imagine a sun with the ability to concentrate its complete attention into one mighty ray of light, as opposed to diluting its energy by shining in all directions. Likewise, with this toolkit, marketers learn to focus their energy for increased potency, for improved focus, and for bright results.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
116
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783846506271
Date de parution :
26-09-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
181 g

Les avis