•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Brand Equity: A Consumer Perspective

An Empirical Study

Nazia Hussain
Livre broché | Anglais
68,45 €
+ 136 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Hotel industry in Asian region got paramount importance with respect to financial and economic resource. But, due to highly competitive industry in nature, services and products offered in hotel industry became commodities. While taking this issue into consideration, hoteliers are actively findings different ways to differentiate their products and services. This need marked branding as most strengthen strategies for competitive advantage and differentiation. In branding, brand equity is most influential perspective to work on academically and practically. Consumers' perspective on brand equity is that strong brand reduced searching cost and perceived risk whereby offering quality product and services. Hence, this study evaluated the different perspective of customer based brand equity including service quality, brand image, brand awareness and brand loyalty in hotel industry.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
112
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659525629
Date de parution :
18-04-14
Format:
Livre broché
Dimensions :
150 mm x 220 mm
Poids :
177 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.