•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Challenges of Conflicting School Reforms

Effects of New American Schools in a High-Poverty District 2002

Mark Berends, Joan Chun, Gina Schuyler, Sue Stockly, R J Briggs
Livre broché | Anglais
36,45 €
+ 72 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A decade ago, New American Schools (NAS) launched an ambitious effort for whole-school reform to address the perceived lagging achievement of American students and the lackluster school reform attempts that have produced so few meaningful changes. RAND assessed the effects of NAS designs on classroom practice and student achievement in a sample of schools in a high-poverty district. It found that while high-stakes tests may motivate these schools to increase performance, they may also provide disincentives to adopt richer, more in-depth curricula that could improve students' learning opportunities.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
163
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780833031167
Date de parution :
12-04-02
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
149 mm x 216 mm
Poids :
272 g

Les avis