Dé nieuwe sensatie voor de fans van Outlander van Diana Gabaldon
Nadat haar zus Valerie vermist raakt, vindt Louisa Jamison schilderijen die erop duiden dat ze nog leeft… alleen niet in haar eigen tijd. Na het overlijden van hun ouders besluit Louisa haar te volgen naar de zeventiende eeuw. Ondanks al haar voorbereiding komt ze uit op het verkeerde continent, in het verkeerde jaar. Nu moet ze een gevaarlijke reis naar de Nieuwe Wereld maken en de Atlantische Oceaan oversteken om in Virginia te komen, in de hoop dat Valerie daar in 1620 nog steeds is.
Ondertussen heeft Valerie haar eigen problemen. Ze moet de waarheid ontdekken over de mannen in haar familie om haar huwelijk te redden en een mogelijke moord op te lossen. Worden de twee zussen herenigd, of zullen ze elkaar als schepen in de nacht passeren, zonder ooit te weten hoe dicht ze bij elkaar waren?
‘WOW, wat een fantastisch boek! Ik zou willen dat ik zelf kon tijdreizen zodat ik direct verder kon met deel twee.’ ***** Goodreads-lezer
‘Ik zweer dat ik elke emotie voelde die bij mensen bestaat. Wat een práchtig verhaal. ***** Goodreads-lezer
‘Ik HOU van dit boek! Echt goed geschreven en personages met wie je direct vrienden wilt worden.’ ***** Goodreads-lezer
‘Wat een te gek verhaal! Ik heb het letterlijk in één dag uitgelezen omdat ik gewoon niet kon wachten om te weten wat er zou gebeuren. De personages zijn fijn en de driehoeksverhouding geweldig uitgewerkt. Een dikke aanrader!’ ***** Goodreads-lezer
‘Als ik meer dan vijf sterren kon geven, zou ik het doen. Vanaf de eerste pagina verloor ik alle besef van tijd en kon ik het niet wegleggen. Een waanzinnig verhaal vol historie en romantiek dat me deed lachen en huilen tegelijk!’ ***** Goodreads-lezer
Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.