Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Eten EBOOK

Julie Verfaillie
Ebook | Néerlandais | Lannoo Help Kids
6,99 €
+ 6 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Samen gezellig aan tafel: voor veel ouders is het een stille droom. Maar wat als het telkens een strijd is om je kind (gezond) te doen eten? ;;;Hoe leer je je kind zelfstandig te eten? Hoe ga je om met een kieskeurige eter? Wat met tafelmanieren? En hoe maak je eten leuk? ;;;Ook verkrijgbaar als e-book ;;;Ook verkrijgbaar als in de iBookstore Eten is zoveel meer dan het juiste voedsel krijgen op het juiste moment. Jammer genoeg loopt goed leren eten niet altijd van een leien dakje. Naarmate je kindje ouder wordt, krijgt het andere behoeften en groeit zijn of haar eigen willetje. Tafelmomenten kunnen zo heel wat stress veroorzaken. Dit boekje laat zien hoe je je kind kunt helpen bij het 'leren eten'. - Welke vaardigheden zijn nodig om vlot te leren eten? - Wat kan mijn kind op welke leeftijd? - Hoe schakel ik het beste over op vaste voeding? - Moet mijn kind altijd zijn bord leegeten? - Hoe vermijd ik dat eten een machtsstrijd wordt?

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
192
Langue:
Néerlandais
Collection :
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789020935653
Date de parution :
05-08-11
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis