Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Eten voor twee

recepten en tips voor tijdens de zwangerschap

Kee Huidekoper
Livre relié | Néerlandais
21,99 €
+ 43 points
Format

Description

In 'Eten voor twee' geven de experts van Ouders van Nu je alle ins en outs over gezond en lekker eten als je zwanger bent en in de eerste werken erna inclusief de kraamtijd. Dit boek staat boordevol recepten die je helpen binnen een halfuur een lekkere maaltijd op tafel te toveren die ook nog eens voedzaam en gevarieerd is. Inclusief handige tips, good to know-weetjes en antwoorden van de voedingsdeskundigen van Ouders van Nu op de meest gestelde vragen van jonge ouders. Een musthave voor alle ouders in spe!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
127
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789021588827
Date de parution :
04-01-22
Format:
Livre relié
Dimensions :
176 mm x 248 mm
Poids :
469 g

Les avis