•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Hekserij met Kans op Tornado’s EBOOK

Grimm Cove: Nederlandse versie, #2

Mandy M. Roth
Ebook | Néerlandais | Grimm Cove: Nederlandse versie
5,49 €
+ 5 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Vertaald uit het Engels

Ik dacht dat Grimm Cove slaapverwekkend saai zou zijn na New York City, maar mijn bestie had emotionele steun nodig, en ik was niet van plan haar er alleen doorheen te laten gaan. Stel je mijn verrassing voor toen ik ontdekte dat ik deel uitmaak van een legendarische demonenjagende bloedlijn met sluimerende heksenkrachten. Ik had moeite het zelf te geloven totdat ik als bewijs een doelwit op mijn rug kreeg van een meestervampier.

Alsof dat nog niet genoeg was om mee om te gaan, blijkt mijn vader, die blijkbaar niet zo dood is als werd beweerd - oké, hij is grotendeels niet zo dood als werd beweerd - een grote naam in bovennatuurlijke kringen te zijn. Dus natuurlijk worstel ik nu met magie die ik nauwelijks begrijp, monsters die het op mijn hoofd gemunt hebben, en het ongemakkelijke besef dat het cv van mijn vader binnenkort misschien wel het doden van sommige van mijn nieuwe vrienden zal omvatten.

De kers op de taart? De irritant aantrekkelijke alfa van de lokale wolvenroedel beweert dat we voorbestemde partners zijn. Tussen zijn beschermende aard, onze explosieve chemie en het oeroude kwaad dat me probeert te doden, is 'saai' officieel van tafel.

Serieus, bestaat er een spreuk om ongelegen aantrekkingskracht uit te schakelen? Want ik heb totaal geen tijd voor dit niveau van chemie wanneer er een oeroud kwaad is dat me probeert te doden, en ik bezig ben mijn vaderkwesties te verwerken.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9798231956425
Date de parution :
23-08-25
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.