Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Het geheim EBOOK

Joseph Delaney
Ebook | Néerlandais | De Geestenjager
9,99 €
+ 9 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Tom Wachter is de zevende zoon van een zevende zoon. Hij gaat in de leer bij een geestenjager die mensen beschermt tegen duistere wezens. De geestenjager schrikt als hij een brief ontvangt van Morgan, een oud-leerling. De brief wordt verbrand, maar tussen de as kan Tom één regel lezen: ‘Geef me terug wat van mij is of het zal je berouwen dat je ooit geboren bent.’

Tom Wachter is de zevende zoon van een zevende zoon. Hij gaat in de leer bij een geestenjager die mensen beschermt tegen duistere wezens. De geestenjager schrikt als hij een brief ontvangt van Morgan, een oud-leerling. De brief wordt verbrand, maar tussen de as kan Tom één regel lezen: ‘Geef me terug wat van mij is of het zal je berouwen dat je ooit geboren bent.’

Nu de winter invalt, gaan ze op weg naar het winterverblijf van de geestenjager in Engelzerk. Daar wacht hun een gevaarlijk karwei, waarbij de geestenjager zwaar gewond raakt. Wanneer Tom hoort dat zijn vader is overleden, blijkt Morgan een zeer duistere kant te hebben: hij roept de geest van Toms vader op en martelt hem. En dat zal hij blijven doen, tenzij Tom zijn leerling wordt. Zijn eerste opdracht is het toverboek van de geestenjager stelen. Tom staat voor een afgrijselijk dilemma: wat moet hij doen nu de geestenjager ziek is en hij er alleen voor staat?

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
223
Langue:
Néerlandais
Collection :
Catégorie d'âge:

Caractéristiques

EAN:
9789026127540
Date de parution :
24-12-14
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis