Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     

Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Kookboek eten voor de kleintjes EBOOK

Annelot Muijres, Stefan Kleintjes
Ebook | Néerlandais
9,99 €
+ 9 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Hét kookboek bij de Kleintjes-methode! Makkelijke recepten om je baby van 6+ maanden tot 6 jaar zelf te leren eten.

Het Kookboek Eten voor de kleintjes van Stefan Kleintjes en Annelot Muijres-Geijtenbeek biedt makkelijke en snelle recepten om baby’s vanaf 6 maanden zelf te leren eten. Dit boek sluit naadloos aan op de succesvolle Kleintjesmethode. Stefan Kleintjes, bedenker van de gelijknamige methode, verzamelde samen met Annelot Muijres-Geijtenbeek de lekkerste recepten om je baby hele stukken groente en fruit te laten eten in plaats van gepureerd voedsel. Ontdek samen met je kleintje hoe leuk en gezond het is om hem of haar zelf te leren eten!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
91
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789021576367
Date de parution :
28-12-20
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis