Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Leidraad voor het Vaarbewijs

cursusboek voor Klein Vaarbewijs 1 en 2

Richard Vooren
Livre broché | Néerlandais
20,99 €
+ 41 points
Format

Description

Steeds meer Nederlandse watersporters gaan op voor hun Klein Vaarbewijs 1 en 2. In de cursusboeken van Hollandia leer je alles wat je moet weten voor het CBR-examen. In Leidraad voor het Vaarbewijs wordt de examenstof duidelijk uitgelegd aan de hand van praktijkvoorbeelden, afbeeldingen en illustraties. Daarnaast zijn losse kaartfragmenten van het Markermeer en de Waddenzee (examenkaarten) bijgevoegd en kun je je met de extra online oefenvragen nog beter voorbereiden op het examen. Dit boek is het ideale hulpmiddel bij de studie van het Klein Vaarbewijs 1 en 2 en sluit aan op de CBR-exameneisen.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Néerlandais
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789064107481
Date de parution :
29-06-21
Format:
Livre broché
Dimensions :
171 mm x 246 mm
Poids :
565 g

Les avis