•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Managing Media Firms and Industries

What's So Special about Media Management?

Livre relié | Anglais | Media Business and Innovation
153,95 €
+ 307 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This volume provides rich insight into the nature and practice of media management. Contributions assess the degree to which management of media firms requires a unique set of skills, highlighting similarities and differences of media firms compared with other industries in terms of management practices, HR development and operational aspects. Success and limitations of research on media management theory is evaluated, both drawing on management theory and examining insights from other disciplines. Dimensions for future research are considered along with practical implications for media managers and corporate structures. The book serves as a valuable reference for researchers, advanced students and practitioners in media industries.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
382
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783319085142
Date de parution :
31-08-15
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
725 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.