•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing

Philip De Cleen
Livre broché | Néerlandais | Campus handboek
39,99 €
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Hoe blijf je als merk relevant in een markt?
Hoe doorgrond je consumenten en zorg je voor tevreden klanten?
Hoe maak je slimme keuzes op vlak van digitaal, duurzaamheid en data?

Dit is een volledig herziene editie van de bestseller Marketing. Go with the flow. Het vormt een leidraad om de complexe wereld van marketing te herkennen en te analyseren. Het biedt een basis voor het formuleren van marketingstrategie en de uitvoering ervan.

Cruciale marketingtopics komen aan bod die op hun beurt sterk beïnvloed zijn door het maatschappelijk belang van duurzaaamheid en de technologische revolutie artificiële intelligentie:

  • Digitale Marketing
  • Omnichannel Marketing
  • Productinnovatie & prijszetting
  • Content & Conversatie management
  • Customer Experience
  • Marketing Strategie
  • UX, usability & marketing automation

Het zijn geweldige tijden voor marketeers. De mogelijkheden die er zijn om een merk op de markt sterk te laten presteren zijn nog nooit zo groot geweest. Denk aan snelle manieren om een nieuw product vorm te geven of AI-gedreven contentontwikkeling. Maar er is meer. De impact van duurzaamheid en AI op ecologisch, sociaal en beleidsmatig vlak is enorm. Hoe kan een marketeer hiermee omgaan?

Dit boek is ideaal voor iedereen die goesting heeft om de rijkdom van marketing te leren waarderen. En ook om een denkkader te leren doorgronden voor een slimme analyse van producten, diensten en digitale oplossingen. Denk maar aan Fenty, de NFT's van Adidas, Hipro, Yuma Labs of Barbie. Deze en veel meer merken staven het marketingmodel genaamd 'Flow Marketing Model'.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
350
Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789401477413
Date de parution :
09-10-23
Format:
Livre broché
Format numérique:
Mass market (rack) paperback
Dimensions :
173 mm x 243 mm
Poids :
680 g

Les avis