•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition

Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition EBOOK

Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart
Ebook | Anglais
55,11 €
+ 55 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Marketing: Real People, Real Choices introduces marketing from the perspective of real people, who make real marketing decisions, at leading companies every day. Described by students as a “great read,” it shows how marketing plays out in contemporary organizations. You’ll benefit from practice and guidance in making marketing decisions and even establishing a personal brand.

The 12th Edition remains a field leader in marketing analytics and metrics, with significantly expanded applications of these concepts in topical chapters. Coverage of digital and social media marketing has also been heavily revised, as more firms seek expertise in these high-demand skills. Additionally, the authors examine the role of AI and other technology disruptors in shaping the future of marketing.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781292482521
Date de parution :
05-05-25
Format:
Ebook
Protection digitale:
Adobe DRM
Format numérique:
ePub

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.