•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Mass Affluence

Seven New Rules of Marketing to Today's Consumer

Paul F Nunes, Brian Johnson
Livre relié | Anglais
45,95 €
+ 91 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Forget mass customization and microsegmentation. Winning in today's business world requires a return to an approach abandoned by marketing experts decades ago. Mass marketing is back, say Paul Nunes and Brian Johnson--but with a new target and a fresh approach that companies ignore at their peril. Whereas the mass marketing concepts of the 1950s consisted of lowest common denominator strategies aimed at the "middle class," Nunes and Johnson argue that the rules of mass marketing must be rewritten to appeal to today's burgeoning mass of different--and far more affluent--consumers. The "moneyed masses" have more disposable income than ever, and research shows the richest among them are not spending up to their potential--thus creating a windfall of opportunity for marketers. Based on extensive consumer research, Mass Affluence outlines seven new rules for capturing this largely ignored market and reveals how innovative companies are already employing them to launch billion-dollar industries in categories from oral care to homebuilding to exotic automobiles. A sea change in marketing is underway--and future growth and profitability will belong to the companies that woo and win today's affluent mass market.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
269
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781591391968
Date de parution :
01-09-04
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
164 mm x 241 mm
Poids :
571 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.