•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Multimodal Teaching and Learning

The Rhetorics of the Science Classroom

Gunther Kress, Tsatsarelis Charalampos, Carey Jewitt, Jon Ogborn
Livre broché | Anglais | Bloomsbury Classics in Linguistics
59,45 €
+ 118 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book takes a radically different look at communication, and in doing so presents a series of challenges to accepted views on language, on communication, on teaching and, above all, on learning.

Drawing on extensive research in science classrooms, it presents a view of communication in which language is not necessarily communication - image, gesture, speech, writing, models, spatial and bodily codes. The action of students in learning is radically rethought: all participants in communication are seen as active transformers of the meaning resources around them, and this approach opens a new window on the processes of learning.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
248
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781472522719
Date de parution :
01-09-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
137 mm x 213 mm
Poids :
294 g

Les avis