•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

New Strategies for Reputation Management

Gaining Control of Issues, Crises & Corporate Social Responsibility

Andrew Griffin
Livre broché | Anglais
43,45 €
+ 86 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Only 31% of people trust business leaders to tell the truth according to a survey conducted by the Institute of Business Ethics. A damaged reputation can have severe knock-on effects on the bottom line, and most corporates value their reputations accordingly. New Strategies For Reputation Management shows you how to take the initiative and ensure your company's reputation can withstand the major crises and unforeseen events which may try to engulf it.

Author Andrew Griffin shows that standard thinking on reputation management is often inadequate for today's information age. With international case studies and hundreds of examples drawn from the author's extensive experience in the field, New Strategies For Reputation Management will demonstrate how you can deal effectively with unexpected crises, and what strategies you should be implementing to build your company's good reputation at other times.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
184
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780749456337
Date de parution :
29-09-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
272 g

Les avis