•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Online@AsiaPacific

Mobile, Social and Locative Media in the Asia-Pacific

Larissa Hjorth, Michael Arnold
Livre broché | Anglais | Asia's Transformations/Asia.com
94,95 €
+ 189 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The six case studies which inform this book: Seoul, Tokyo, Shanghai, Manila, Singapore and Melbourne, offer a range of economic, socio-cultural, linguistic and religious differences, enabling the authors to provide new insights into specific issues pertaining to mobile media in each city. These include social, mobile and locative media as a form of crisis management in post 3/11 Tokyo; generational shifts in Shanghai; political discussion and the shifting social fabric in Singapore; and the erosion of public and private, and work and leisure paradigms in Melbourne. Through its striking case studies, this book sheds new light on how the region and its contested and multiple identities are evolving, and concludes by revealing the impact of mobile media on how place is shaped, as well as shaping, practices of mobility, intimacy and a sense of belonging.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
208
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138851900
Date de parution :
04-03-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
317 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.