•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Qualitative Media Analysis

David L Altheide, Christopher J Schneider
Livre broché | Anglais | Qualitative Research Methods | n° 38
45,95 €
+ 91 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In order to prepare a successful research project, a qualitative researcher often must consult media documents of various types. Authors David L. Altheide and Christopher J. Schneider show readers how to obtain, categorize, and analyze these different media documents in this entry in the Qualitative Research Methods series. They look at traditional primary documents such as newspapers and magazines but also at more recent forms--television newscasts and cyberspace. The use of student examples of research protocols makes this book a useful primer in deriving meaning from the bombardment of media documents a qualitative researcher faces.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
168
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 38

Caractéristiques

EAN:
9781452230054
Date de parution :
02-10-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 213 mm
Poids :
199 g

Les avis