•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Social Research in Communication and Law

Jeremy Cohen, Timothy Gleason
Livre broché | Anglais | Commtext | n° 23
145,45 €
+ 290 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

It is not unusual for communication and media researchers to study law or legal issues, nor is it uncommon for legal scholars to study communication law. But it is something of a departure for the two to come together as has been accomplished in this innovative volume. Social Research in Communication and Law is a practical guide for conducting research involving both legal and communication questions. Offering rich citations and examples from existing literature, this engaging volume shows communication law scholars how to make more effective use of the methodologies employed in communication science. Topics addressed include reconciling communication and law, social research approaches to libel and theories pertaining to freedom of

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
144
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 23

Caractéristiques

EAN:
9780803932678
Date de parution :
01-01-90
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
195 g

Les avis