•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Sponsoring als communicatie-instrument

W.J.P.M. Lokerman, M. Westermann
Livre broché | Néerlandais | Communicatie memo | n° 15
22,95 €
+ 45 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Sponsoring als communicatie-instrument Uit het grote aanbod van producten en
diensten maken we dagelijks onze keuze. Maar wat geeft nu de doorslag?
Naast de traditionele middelen zoals het product (prijs, kwaliteit en eigenschappen) en de service kan een grote rol
zijn weggelegd voor uitstraling. Uitstraling van het bedrijf of het merk wordt gecre?erd door communicatie.
Sponsoring is voor ondernemingen het communicatie-instrument bij uitstek om zich te onderscheiden van de
concurrentie en om de eigen identiteit uit te drukken. Want sponsoring is communicatie door associatie en dus veel
meer dan alleen een naam verbinden aan een project!
Sponsoring als communicatie-instrument: een boek voor kleine en grote bedrijven en voor sponsorzoekers en
gesponsorden.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
96
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 15

Caractéristiques

EAN:
9789026731006
Date de parution :
01-07-99
Format:
Livre broché
Dimensions :
101 mm x 208 mm
Poids :
91 g

Les avis