Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Omschrijving Als twee of meer organisaties besluiten om te fuseren, breken er voor communicatiemensen drukke tijden aan. De fusie moet in- en extern w...Savoir plus
De aanleiding Als vervolg op het eerder verschenen boek Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder '...Savoir plus
Free publicity is een strategie om regelmatig in de media aanwezig te zijn, om de kernboodschap te kunnen benadrukken. Een goed persbeleid be?nvloedt ...Savoir plus
Kort en goed presenteren Presenteren op seminars, congressen voorlichtingsbijeenkomsten is een kunst en kunde. Met een goede voorbereiding en regelmat...Savoir plus
Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap aandacht krijgt, wordt opgepikt en zijn weg vindt? Wat maakt dat mensen een boodschap omarmen en doorvertellen? ...Savoir plus
Omschrijving Een evenement, of het nu zelf wordt georganiseerd of door derden, biedt bedrijven de mogelijkheid met de deelnemers aan het evenement te ...Savoir plus
Praktisch communiceren met intranet De opvatting dat intranet het nieuwe wondermiddel voor interne communicatie zou worden dat alle andere vormen van ...Savoir plus
Bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperk Het transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingen en hun bestuurders een stuk spannender ...Savoir plus
Organisatie Identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties. Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevan...Savoir plus
Sponsoring als communicatie-instrument Uit het grote aanbod van producten en diensten maken we dagelijks onze keuze. Maar wat geeft nu de doorslag? Na...Savoir plus
Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van alle aspecten rondom privacy. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat va...Savoir plus
Omschrijving Iedere communicatieprofessional heeft te maken met het concept `identiteit'. Al is het maar omdat communiceren over, vanuit of binnen de ...Savoir plus
Hoe kweek je vertrouwen in de samenleving voor je organisatie? Door middel van van Issuesmanagement kun je de publieke opinie regisseren. Die publieke...Savoir plus
EEN HOGERE PRIJS IS PURE WINST U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door uw kosten te verlagen. Maar de snelste weg naar mee...Savoir plus
In de afgelopen decennia zijn de maatschappij en het communicatielandschap enorm veranderd. Met name door de komst van internet en andere digitale med...Savoir plus
Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals die met accountability van communicatie aan de slag willen gaan in hun organisatie....Savoir plus
Omschrijving Auteurs Vera de Witte en Iris Bogers geven in deze publicatie hun visie op de toekomst van de communicatiefunctie. Zij zien de communicat...Savoir plus
Verhalen bieden een herkenbare, creatieve en toegankelijke manier om te zeggen waar het op staat. Ze worden gebruikt als middel bij het betekenis geve...Savoir plus
Omschrijving Dit Communicatiedossier gaat over communiceren in gebiedsprocessen. Gebiedsprocessen draaien om de ontwikkeling en inrichting van de omge...Savoir plus
"In het boek Geen Guts Geen Glory"" daagt belevenismarketinggoeroe Gemma veel adverteerders uit om meer lef te tonen. Succesverhalen genoeg die bewij...Savoir plus
Op welke manier kun je medewerkers actief betrekken bij organisatieveranderingen? En hoe kun je het werkoverleg daarbij inzetten als een interactief c...Savoir plus
Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren sterk in de belangstelling. De tijd dat verkoop wordt beschouwt als een tech...Savoir plus
Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs. Het continu bieden van meerwaarde is d? grote uitdaging om bestaansrecht te hebben. En dat is niet ...Savoir plus
Omschrijving Het belang van goede interne communicatie wordt binnen organisaties steeds duidelijker. Maar in de praktijk leven er nog veel vragen over...Savoir plus