•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Decline of the Daily Newspaper

How an American Institution Lost the Online Revolution

Keith L Herndon
Livre broché | Anglais | Digital Formations | n° 83
85,95 €
+ 171 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book describes the failure of the once powerful U.S. newspaper industry to adapt in the online era. From a historical perspective the book examines the issues and forces that shaped the industry, during the formative years of the online era through to today's wireless-based marketplace, taking into account how consumers embraced interactivity and the ensuing emergence of user-generated content. Numerous examples critically detail how newspaper companies viewed online media forms, how they deployed them, and for what purpose. The Decline of the Daily Newspaper provides insight into how the decisions made in the early years of the online era have influenced the industry's current economic condition.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
306
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 83

Caractéristiques

EAN:
9781433119743
Date de parution :
02-07-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
430 g

Les avis