•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Politics of Shopping

What Consumers Learn about Identity, Globalization, and Social Change

Kaela Jubas
273,95 €
+ 547 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This revised version of Kaela Jubas' award winning dissertation focuses on contemporary shopping practices, analyzing the ways concerned shoppers think about globalization, consumption, and their personal effect on the status quo. By using numerous examples from modern advertising, interviews with self-described "radical" shoppers, and selected quotes from scholars and experts, Jubas delves into questions of social justice, environmental awareness, and consumer identity -- all demonstrated by individual choices made at the checkout counter. Employing a variety of qualitative research techniques and complex and counterintiuitive cultural theory, Jubas's study will interest those in adult education, cultural studies, consumer research, and qualitative inquiry.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
320
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781598746662
Date de parution :
01-10-10
Format:
Livre relié
Format numérique:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Dimensions :
160 mm x 231 mm
Poids :
557 g

Les avis