•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Psychology of Educational Technology and Instructional Media

Ken Spencer
213,95 €
+ 427 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

What can research in cognitive psychology offer the growth of educational technology and instructional media? Originally published in 1988, this book argues that, for much of its history, educational technology has been concerned with justifying and verifying the basic assumption that the processes and products of technology can improve instructional effectiveness. The result is seen as a systems approach grounded in empiricism and the failure to incorporate much important research in cognitive psychology.

The book argues that it is now time for educational technology to come to terms with new ideas in cognitive, and particularly constructivist, psychology and it both advocates and describes the forging of new links between the two disciplines.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
210
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138709751
Date de parution :
18-09-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
394 g

Les avis