Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Thuis 25

achter de schermen : wat je nooit ziet op televisie

Livre relié | Néerlandais | Thuis
24,99 €
+ 49 points

Description

In december 1995 kwam de allereerste aflevering van Thuis op televisie. Sindsdien zijn er in de immens populaire dagelijks fictiereeks op Eén ontelbaar veel dingen gebeurd en veranderd. Toch zijn en waren er ook blijvers: sommige personages draaien al 25 jaar mee, en de formule draait ook nog altijd rond het ‘Thuisgevoel’, kwaliteitsacteurs,


topscenario’s en maatschappelijke thema’s.

Bij de 25e verjaardag gunt Thuis ons in dit boek een blik achter de schermen. Gesprekken met acteurs als Leah Thys en Matthias Vergels, met wie de decors en de make-up regelt, met wie de figuranten en de buitenlocaties zoekt, met wie de scenario’s schrijft en de opnames regisseert. Zo kom je als Thuisfan ongelofelijk veel nieuws te weten over Thuis, eigenlijk alles wat je nooit op het scherm ziet.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
192
Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789463933032
Date de parution :
03-12-20
Format:
Livre relié
Dimensions :
192 mm x 245 mm
Poids :
652 g

Les avis