•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Young People and New Media

Childhood and the Changing Media Environment

Sonia Livingstone
Livre broché | Anglais
68,95 €
+ 137 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

We can no longer imagine leisure, or the home, without media and communication technologies, and for the most part, we would not want to. Yet as worldwide the television screen in the family home is set to become the site of a multimedia culture integrating telecommunications, broadcasting, computing and video, many questions arise concerning their place in our daily lives.

Young People and New Media

offers an invaluable up-to-date account of children and young people′s changing media environment at the end of the twentieth century. By locating the insights drawn from a major empirical research reported in Young People, New Media within a survey of the burgeoning but fragmented research literature on ne

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
278
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780761964674
Date de parution :
09-07-02
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
154 mm x 231 mm
Poids :
439 g

Les avis