•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Aesthetics and Sustainable Luxury Consumption

Evidence from Scientific Literature, Case Studies and Consumer Neuroscience

Alba D'Aniello, Ana Carmela Martinez Levy, Cesare Amatulli, Matteo De Angelis, Rumen Pozharliev
Livre relié | Anglais | Palgrave Advances in Luxury
259,45 €
+ 518 points
Pré-commander, date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Luxury goods and service environments are inherently beautiful, refined, and aesthetically pleasing, qualities that closely align them with the concept of "art". Yet specific aesthetic attributes can shape or undermine responsible consumer choices.

Drawing on relevant literature, enriched by insightful case studies and empirical research, the book introduces a novel conceptualization of sustainable luxury consumption, integrating individual motivations and aesthetic characteristics to better understand the psychological and physiological consumers' response.

Insightful reading for early-career and experienced academic scholars interested in luxury and sustainability, this book also offers valuable managerial insights for luxury brand leaders seeking to navigate the sustainable transition more effectively.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
166
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783031968327
Date de parution :
24-10-25
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.