•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Brandlife: Concept Stores & Pop-Ups

Integrated Brand Systems in Graphics and Space

Victionary
Livre broché | Anglais | Brandlife
48,95 €
+ 97 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Concept stores and pop-ups are all about discovery and stimulation. In a world where shopping options abound in the digital realm alone, perceptive brands are pushing creative boundaries to weave stories and cultivate inspiring ways of living within compelling physical environments to build deeper connections with their customers - whether through timeless narratives that truly distinguish them from the rest, or innovative displays that excite and engage.

In recognizing the true power of design, BRANDLife: Concept Stores & Pop-ups demonstrates how graphic identities and interiors can translate a brand's philosophy and purpose into tangible and memorable experiences. Besides an eye-opening showcase of 60 projects across the world, it features interviews with market leaders who bring the best retail encounters across a variety of mediums and platforms to life.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
280
Langue:
Anglais
Collection :
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789887774792
Date de parution :
02-04-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
190 mm x 254 mm
Poids :
1020 g

Les avis